Projekty graficzne

Projekty graficzne są ściśle związane z działalnością każdej firmy i wszelkimi działaniami marketingowymi. Możesz samodzielnie stworzyć kreację swojej reklamy, zaprojektować folder, ulotkę, katalog czy wizytówkę. Ale czy na pewno projekt spełni swoje zadanie? Rolą dobrego grafika jest czasem skorygowanie zapędów właściciela firmy do zbytniego wkładania w projekty dużej ilości tekstów, np. o historii firmy na małej ulotce, gdyż w ten sposób nie uda się sprzedać produktu. Doświadczenie i wiedza marketingowa pomogą stworzyć projekt, który pomoże sprzedać produkt. Dodatkowo wiedza o technice druku i składu pozwoli zaoszczędzić czas i ograniczyć koszty. Możesz więc zdać się na siebie lub skorzystać z wiedzy i umiejętności doświadczonego grafika. Jaki projekt potrzebujesz?

Projekty graficzne

  • materiałów reklamowych,
  • ulotek,
  • folderów,
  • katalogów,
  • papierów firmowych,
  • wizytówek,
  • teczek ofertowych,
  • etykiet,
  • opakowań,
  • stron internetowych,
  • bannerów,
  • roll-upów,
  • oklejeń pojazdów i witryn,
  • i wielu innych.

Projektowanie logotypów

Logo, to pierwszy element budowy własnego biznesu czy marki. Logotyp niesie ze sobą poważny komunikat marketingowy – skojarzenia i emocje które wiążą Twojego klienta z Twoją firmą.  Logo powinno spełniać kilka podstawowych kryteriów:
– powinno być proste, łatwo zapadające w pamięci,
– rozpoznawalne w tłumie Twojej konkurencji,
– praktyczne, aby móc wykorzystać go w każdej sytuacji,
– ponadczasowe, aby nie trzeba było modyfikować go co kilka lat.

Ale logo, to nie wszystko. Z logotypem ściśle związana jest wizualizacja firmy: spójne materiały informacyjne i reklamowe, wizerunek zewnętrzny. To wszystko otrzymasz zamawiając projekt logotypu.

Jeśli nie jesteś zadowolony ze swojego obecnego logo, może warto wykonać lifting logotypu lub całościowy redesign.

Sukces zaczyna się od dobrego logo

ZACZNIJ DOBRZE

Opisz projekt, jaki potrzebujesz

14 + 15 =